ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТУ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

На абсолютно законних підставах українці можуть утриматися від оформлення паспортів на період проведення карантину через поширення коронавірусу.

Починаючи з 12 березня 2020 року і на час проведення карантину суб’єкти звернення будуть обслуговуватися лише у визначених підрозділах і лише у виключних випадках за такими напрямками:

  • оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого  (у тому числі замість втраченого або викраденого паспорта-книжечки);
  • оформлення ID-картки у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
  • вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;
  • оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном;
  • оформлення посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.

При цьому отримання виготовлених документів, сформованих довідок і витягів відбувається у звичайному порядку, згідно з режимом роботи.

В тім, хвилюватися не варто — особи, які здійснили попередню оплату адміністративних послуг, зможуть скористатися оплаченою квитанцією пізніше – після скасування карантину.

Зокрема, звернутися до Путивльського районного сектору управління ДМС можна електронною поштою або у телефонному режимі.

Тому не будуть покарані українці, котрі під час карантину не владнали питання зі своїми паспортами.

Тобто, якщо вам виповнилося 25 чи 45 років і ви мали б упродовж місяця вклеїти нове фото у паспорт-книжечку, чи ви одружилися, змінили прізвище і мали б замінити паспорт – ви маєте законне право не наражати себе і своїх близьких на небезпеку і зробити це після закінчення карантинних заходів. Від дня припинення карантину перебіг строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

На видачу готових документів зараз працюють абсолютно всі підрозділи ДМС. Проте звертатися до відділів Міграційної служби для їх отримання під час карантину не обов’язково, адже паспортні документи зберігаються у підрозділах протягом року. Якщо готова посвідка на проживання, іноземець також може отримати її після завершення протиепідемічних заходів, оскільки визначений строк для реєстрації свого місця проживання буде відстрочено.

З повагою відділ «Путивльське бюро правової допомоги»

spacer