ПЕРЕДАЧА ДОКУМЕНТІВ ДО АРХІВУ У РАЗІ ЛІКВІДАЦІЇ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених  п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання — з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

З 01.01.2019 відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» у разі ліквідації платника податків документи, визначені п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву (п. 44.3 ст. 44 ПКУ).

spacer